Domů Nahoru Váš názor Obsah Hledat

 E-business strategie
 

Služby
Produkty
Zaměstnání
Příspěvky
Ceník

Naše nabídka Vám poskytne strukturované a standardizované postupy pro přechod k e-businessu a obchodování s využitím internetových technologií. S použitím našich workshopů, dotazníků a analytických metod pro zjištění Vaší současné situace a Vašich potřeb, zpracujeme plán změn Vašich procesů, který zahrnuje rovněž návrh nové architektury ICT.

Hlavní výhody

  •  Získáte přehled a základní znalosti v oblasti eCommerce - e-businessu.
  •  Ukážeme Vám, že e-business není je prázdná bublina a pomůžeme Vám najít Vaši cestu v "nové e-ekonomice."
  •  Získáte špičkové produkty a informace za rozumnou cenu!

E-business a internetové strategie podnikům na míru

eCommerce seznámení

Množina strukturovaných workshopů, která Vám ukáže Vaše obecné i segmentově specifické postavení v oblasti eCommerce (e-businessu). Za účelem určení možných směrů pro budoucí projekty se zabývá následujícími oblastmi:

  •  eCommerce Readiness Check pro analýzu a vyhodnocení Vaší současné situace a již používaných e-businessových aplikací.
  •  Teoretické principy e-businessu.
  •  Ujasnění terminologie za účelem zajištění společného jazyka – v managementu, projektových týmech a při komunikaci s konzultanty.
  •  Co e-business znamená pro Váš podnik?
  •  Sjednocení systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), řízení dodavatelského řetězce (SCM), eCommerce a řízení podnikových informací (BIM) se systémem řízení podnikových zdrojů (ERM) a mobilními aplikacemi.
  •  Identifikace úvodních návrhů pro nové modely podnikání a identifikace hlavních partnerů v podniku.
  •  Praktické příklady spolupráce se zákazníky, partnery a dodavateli ve virtuálních sítích a bezpečnostní, ekonomické a jiné aspekty této spolupráce.
eCommerce strategie

V této části jsou v několika krocích identifikovány a ohodnoceny e-businessové příležitosti a jsou navrženy nové modely podnikání. eCommerce strategie zahrnuje všechny strategické roviny podniku: divize, procesní architekturu, aplikace a architekturu IT. V rámci tohoto projektu jsou mezi jiným zodpovězeny následující otázky:

  •  Jak ovlivní internet Váš průmysl? Bude růst nebo se zvýší riziko podnikání? Co podniká v eCommerce konkurence?
  •  Jsou zřetelné silné a slabé stránky Vašeho podniku vzhledem k eCommerce? Měli byste změnit Vaše portfolio služeb a produktů? Může být Vaše nabídka „digitalizována“? Můžete prodávat Vaše výrobky a služby přes internet anebo by k nim měli mít zákazníci přístup z mobilních zařízení? 
  •  Jaké budoucí scénáře vývoje e-businessu jsou nejpravděpodobnější? Jaké budou Vaše priority a časová posloupnost jednotlivých e-businessových projektů?
  •  Jak ovlivňuje zvýšená potřeba mobility Vaši nabídku služeb a produktů?
  •  Jak mohou být Vaše procesy efektivně přizpůsobeny novým požadavkům e-businessu?
  •  Jaké jsou Vaše priority pro definované e-businessové příležitosti? Která řešení jsou snadno realizovatelná a přitom s vysokým efektem?
  •  Jaké další kroky musí být provedeny?

Ukázka návrhu projektu "eCommerce seznámení"

eCommerce Future

Reference

ŠkodaAuto, a.s. Mladá Boleslav, říjen 2001 – leden 2002
Analýzy a prezentace v různých oblastech pro oddělení internetového marketingu a eCommerce.
Siemens Business Services, Praha, 2001
Práce na projektech v oblastech e-business strategie. Zpracování a prezentace obchodních a marketingových analýz.

Literatura

Donát Jiří: e-Business pro manažery, Grada Publishing, 2000
Berg Tom, Rozwell Carol: How to Devise a Practical, Effective E-Business Strategy, 1999 by Gartner Group, Inc. 
 
Web Services: Evaluating the Major Vendors' Strategies, 2000 by Gartner Group, Inc.
 
Firemní literatura a projektové zprávy

Informace, konzultace a podpora zákazníkům: hrc@hrc.cz

Domů Nahoru Analýzy a projekty Výběrová řízení E-business strategie Business Intelligence PDM systémy Vsádkové procesy BPR a strategie Měření výkonnosti Projekty EU
Pro obchodní dotazy využijte některého z uvedených kontaktů - Kontaktní informace
Zprávu elektronické pošty s dotazy nebo komentářem k tomuto webovému serveru zašlete na adresu webmaster@hrc.cz.
Copyright © 2004 Holy Roman Consulting.  Naposledy změněno: 27. 09. 2004